Datum izdavanja::

20.9.2018.

Verzija:

Pregled mesečne zbirne ispravke

Poboljšanja i popravke

Ova nebezbednosna ispravka sadrži poboljšanja i popravke obuhvaćena ispravkom KB4457129 (objavljena 11. septembra 2018), kao i nova poboljšanja kvaliteta, poput uvida u narednu mesečnu zbirnu ispravku:

  • Rešava problem sa procenom statusa kompatibilnosti ekosistema operativnog sistema Windows radi lakšeg obezbeđivanja kompatibilnosti aplikacije i uređaja za sve ispravke za Windows.

  • Rešava problem sa kanalom dijagnostike za uređaje upisane u Windows Analytics kada je prisutan CommercialID ključ registratora, „HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\DataCollection“.

  • Rešava problem kod kog sve gostujuće virtuelne mašine koje rade pod Unicast NLB neće uspeti da odgovore na NLB zahteve kada ponovo pokrenete virtuelne mašine.

  • Rešava problem koji sprečava DirSync klijenta da dovrši sinhronizaciju kada se koristi filter za pretragu koji sadrži povezani atribut, kao što je „memberOf=CN=Group1,OU=Accounts,DC=Contoso,DC=Com“.

  • Rešava problem koji može dovesti do prestanka rada usluge clussvc.exe i generisanje događaja sa ID-om 1146 kada je usluga pod teškim radnim opterećenjem.

 

Poznati problemi u ovoj ispravci

Microsoft trenutno nije upoznat sa bilo kakvim problemima u ovoj ispravci.

Preuzimanje ove ispravke

Ova ispravka je navedena kao opcionalna u usluzi Windows Update. Da biste saznali dodatne informacije o tome kako da pokrenete uslugu Windows Update, pročitajte članak Uputstvo za preuzimanje ispravki u usluzi Windows Update. Da biste nabavili zaseban paket sa ovom ispravkom, posetite veb lokaciju Kataloga Microsoft Update.

Informacije o datotekama

Da biste dobili spisak datoteka obezbeđenih u ovoj ispravci, preuzmite informacije o datotekama za ispravku 4457133

Da li vam je potrebna dodatna pomoć?

Želite još opcija?

Istražite pogodnosti pretplate, pregledajte kurseve za obuku, saznajte kako da obezbedite uređaj i još mnogo toga.

Zajednice vam pomažu da postavljate pitanja i odgovarate na pitanja, dajete povratne informacije i čujete mišljenje od stručnjaka sa bogatim znanjem.