Poslednji put ažurirano: 19. februar 2020

PROBLEM

Prilikom slanja Office 365 grupnih e-poruka u čisti tekst sa Hiragana pismima (japanski znakovi), dobijene e-poruke možda nedostaju ili su im iskrivile znakove.

Telo e-pošte se može pravilno prikazati u prikazu liste, ali će se prikazati prazno ili iskrivljeno u oknu za čitanje.

STATUS: PRIVREMENO REŠENJE

Outlook tim istražuje problem za buduću ispravku. Da biste rešili ovaj problem, odaberite neku od sledećih opcija:

  • Korišćenje HTML oblikovanih e-poruka u grupama

  • Onemogućavanje Beta: korišćenje Unicode UTF-8 za podršku za jezike širom sveta u operativnom sistemu Windows

    • Otvaranje postavki> vremena i jezika> jeziku> izaberite stavku administrativna jezika> promeni lokalni standard sistema> opozovite izbor u polju za potvrdu Beta: koristi Unikod UTF-8 za podršku za jezički jezik "> u redu> ponovo pokreni računar

Još resursa

Ikona – stručnjaci (mozak, zupčanik)

Pitajte stručnjake

Povežite se sa stručnjacima, razgovarajte o najnovijim vestima za Outlook i najboljim praksama i čitajte naš blog.

Outlook tehnička zajednica

Ikona Zajednica

Pronalaženje pomoći u zajednici

Postavite pitanje i dobijte rešenja od agenata za podršku, MVP-ova, inženjera i drugih korisnika programa Outlook.

Outlook Forum na sajtu Answers

Ikona – zahtev funkcije (sijalica, ideja)

Predložite novu funkciju

Volimo da čitamo vaše predloge i povratne informacije! Podelite svoje razmišljanje sa nama. Slušamo.

Saznajte kako

Popravke ili privremena rešenja za nedavne probleme u programu Outlook za PC

Da li vam je potrebna dodatna pomoć?

Želite još opcija?

Istražite pogodnosti pretplate, pregledajte kurseve za obuku, saznajte kako da obezbedite uređaj i još mnogo toga.

Zajednice vam pomažu da postavljate pitanja i odgovarate na pitanja, dajete povratne informacije i čujete mišljenje od stručnjaka sa bogatim znanjem.