Ova stranica sadrži članke pomoći za pristupačnost za osobe koje koriste Windows glasovni pristup za kontrolu računara i autora teksta pomoću glasa.

Glasovni pristup u programu Windows 11 omogućava svima, uključujući osobe sa umanjenim sposobnostima za mobilnost, da kontrolišu tekst računara i autora pomoću glasa. Na primer, možete da otvarate aplikacije i prebacujete se između aplikacija, pregledate veb, čitate i kreirate e-poruke pomoću glasa. Glasovni pristup koristi moderno prepoznavanje govora na uređaju radi preciznog prepoznavanja govora i radi čak i bez interneta.

Da biste delili povratne informacije ili predloge o glasovnom pristupu, idite na čvorište za povratne informacije u odeljku Pristupačnost>glasovnom pristupu. Koristite taster sa Windows logotipom +F da biste brzo otvorili čvorište za povratne informacije. Vezu Čvorište za povratne informacije možete da pronađete i uikoni pomoći za pristup glasu ili da kažete "Pomoć za pristup glasu", a zatim "Kliknite na pošalji povratne informacije" da biste otvorili čvorište za povratne informacije.

U operativnom sistemu Windows 11 22H2 i novijim verzijama, Windows prepoznavanje govora (WSR) zameniće se glasovnim pristupom počevši od septembra 2024. godine. Starije verzije operativnog sistema Windows će i dalje imati dostupnu WSR verziju.

Glasovni pristup je dostupan u Windows 11 verziji 22H2 i novijim verzijama. Dodatne informacije o novim funkcijama Windows 11 22H2 i o tome kako da preuzmete ispravku potražite u članku Šta je novo u nedavnim ispravkama za Windows. Niste sigurni koju verziju Windows imate? Pogledajte: Pronalaženje verzije operativnog sistema Windows.

Prvi koraci sa funkcijom „Glasovni pristup“

Navigacija & interakciju sa računarom

Kreiranje teksta pomoću glasa

Šta je novo 

Da biste saznali šta je novo u glasovnom pristupu, pogledajte članak Šta je novo u programu Voice Access.

Tehnička podrška za korisnike sa invaliditetom

Microsoft svim klijentima želi da obezbedi najbolji mogući utisak pri radu. Ako imate umanjene sposobnosti ili pitanja u vezi sa pristupačnošću, za tehničku pomoć se obratite Microsoft službi Answer Desk za osobe sa umanjenim sposobnostima. Tim za podršku službe Answer Desk za osobe sa umanjenim sposobnostima obučen je za korišćenje mnogih popularnih asistivnih tehnologija i može da pruži pomoć na engleskom, španskom, francuskom i američkom znakovnom jeziku. Idite na sajt „Microsoft Answer Desk za osobe sa umanjenim sposobnostima“ da biste saznali kontakt detalje za svoj region.

Ako ste korisnik iz državne institucije, privredne organizacije ili velikog preduzeća, obratite se službi Answer Desk za osobe sa umanjenim sposobnostima za velika preduzeća.

Da li vam je potrebna dodatna pomoć?

Želite još opcija?

Istražite pogodnosti pretplate, pregledajte kurseve za obuku, saznajte kako da obezbedite uređaj i još mnogo toga.

Zajednice vam pomažu da postavljate pitanja i odgovarate na pitanja, dajete povratne informacije i čujete mišljenje od stručnjaka sa bogatim znanjem.

Pronađite rešenja za uobičajene probleme ili potražite pomoć od agenta za podršku.