Poslednji put ažurirano: 13. decembra 2018.

PROBLEM

Nakon što ažurirate Outlook 2010 na javnu ispravku iz novembra 2018. KB 4461529, Outlook pada ili se iznenada zatvara pri pokretanju.  Ovaj problem utiče samo na 64-bitne instalacije programa Outlook 2010.

Dodatne informacije

U prikazivaču događaja aplikacije prikazuju se sledeći detalji:

Ime neispravne aplikacije: OUTLOOK.EXE, verzija: 14.0.7224.5000, vremenska oznaka: 0x5bcb80d1 Ime modula koji je prouzrokovao grešku: olmapi32.dll, verzija: 14.0.7224.5000, vremenska oznaka: 0x5bcb809a Kôd izuzetka: 0xc0000005 Pomak greške: 0x000000000001e4b9 Id neispravnog procesa: 0x3998 Vreme početka neispravne aplikacije: 0x01d47d3befb78cd8 Putanja neispravne aplikacije: C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\OUTLOOK.EXE Putanja neispravnog modula: C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\olmapi32.dll

STATUS: POPRAVLJENO

Ovaj problem je rešen u ispravci za Outlook 2010 (KB4461585) od 21. novembra 2018

Koristite Microsoft Update da biste automatski preuzeli i instalirali ovu ispravku. Možete i ručno da preuzmete i instalirate ispravku sa sajta Microsoft Download Center: Ispravka za Microsoft Outlook 2010 (KB4461585) 64-bitno izdanje.

Još resursa

Ikona – stručnjaci (mozak, zupčanik)

Pitajte stručnjake

Povežite se sa stručnjacima, razgovarajte o najnovijim vestima za Outlook i najboljim praksama i čitajte naš blog.

Outlook tehnička zajednica

Ikona Zajednica

Pronalaženje pomoći u zajednici

Postavite pitanje i dobijte rešenja od agenata za podršku, MVP-ova, inženjera i drugih korisnika programa Outlook.

Outlook Forum na sajtu Answers

Ikona – zahtev funkcije (sijalica, ideja)

Predložite novu funkciju

Volimo da čitamo vaše predloge i povratne informacije! Podelite svoje razmišljanje sa nama. Slušamo.

Saznajte kako

Takođe pogledajte

Popravke ili zaobilaženja za nedavne probleme u programu Outlook za Windows

Da li vam je potrebna dodatna pomoć?

Želite još opcija?

Istražite pogodnosti pretplate, pregledajte kurseve za obuku, saznajte kako da obezbedite uređaj i još mnogo toga.

Zajednice vam pomažu da postavljate pitanja i odgovarate na pitanja, dajete povratne informacije i čujete mišljenje od stručnjaka sa bogatim znanjem.

Pronađite rešenja za uobičajene probleme ili potražite pomoć od agenta za podršku.