Ako vaša organizacija koristi SharePoint, možete ga koristiti za skladištenje OneNote beležnica na centralno mesto za čitav tim. Kada vi ili neko sa kim radite promeni sadržaj u beležnici, OneNote će automatski da sačuva i sinhronizuje beleške na sistemu SharePoint.

Vama i vašim saigračima je potrebna dozvola za čitanje/pisanje na SharePoint lokaciji. Obratite se administratoru sistema ako nemate te dozvole.

  1. U programu OneNote u operativnom sistemu Windows izaberite stavku > Novi > sajtovi.

    Napomene: 

    • Ako ne vidite stavku Datoteka, i dalje koristite OneNote za Windows 10. Izaberite listu radne sveske u levom oknu da biste  otkrili stavku Dodaj beležnicu na dnu prozora aplikacije.

    • Ako ne vidite stavku Lokacije na listi, možda nemate dozvole ili lokacija tima ima drugačije ime. Potražite SharePoint logotip.

  2. Na desnoj strani, u okviru Lokacije kliknite na dugme Potraži.

  3. Idite do biblioteke dokumenata na SharePoint lokaciji gde želite da uskladištite beležnicu tima.

  4. U polje Ime beležnice otkucajte smisleno, opisno ime i kliknite na dugme Kreiraj.

  5. Kada se kreira beležnica, primićete odziv da pozovete osobe u nju ili možete kasnije da delite beležnicu tako što ćete kliknuti na dugme Deli u gornjem desnom uglu.

Kada ste kreirali beležnicu, možete poslati e-poruku kolegama iz tima i saradnicima u kojoj je veza ka beležnici. Svako ko ima dozvole za pisanje na SharePoint lokaciji će takođe moći da prikaže i uredi beleške.

Takođe pogledajte

Saznajte kako da delite beležnice

Da li vam je potrebna dodatna pomoć?

Želite još opcija?

Istražite pogodnosti pretplate, pregledajte kurseve za obuku, saznajte kako da obezbedite uređaj i još mnogo toga.

Zajednice vam pomažu da postavljate pitanja i odgovarate na pitanja, dajete povratne informacije i čujete mišljenje od stručnjaka sa bogatim znanjem.